duminică, 26 decembrie 2010

Despre mine...:X

-iti place sa iti invarti prietena pe degete`! . -nu sti ce inseamna un prieten adevarat`! ☆-despre mine-☆[ Cøpil Thembel ]☆ -sunt fata caruia i se copiaza "About me'ul" -care detesta pr falsi,dar ii accepta pentru ca si ea la randul ei face la fel altora`! -care iubeste din prima zi׃→ -care face 1000 de poze , dar ei ii plac doar 10 -care iubeste mankarea de la Fast-Food[ ] si cOla-[ ] ` [ ] -care nu suporta sa i se zika ce sa faca si ce nu`! -care nu e geloasa pe absolut nimic`! -care se tine de faptul ca naturalul e cel mai frumos`! -care adoraaa` culoarea mov`→ ! -care ii plac doar filmele de groazaaa`→ ! -care isi traieste viata intens in fiecare moment,clipa si secunda[ ] -care are ascendentu in fecioara-[ ]...ieri am aflat- -care nu suporta sa vada fetele cu TONE de machiaj p ele-[ ] -care crede in visele ei,chiar dak,uneori sunt depasite` ! -care uraste sa se trezeasca dimineata sa mearga la scoala- [ Urasc ziua de Luni x[ ] -care nu are fitze` ! -care injura,knd e nevoie` ! -care nu minte,numai cand e nevoie` ! -care este PUTIN MAI MULT incapatanata` ! -care da sfaturi in dragoste/prietenie [de fff multe ori]` ! Intr'un cuvant FATA PE CARE TE PoTI BAZA-[ ] ~sunt fericita cu ce mi`a lasat Dumnezeu! ~ ♥ Nu am incercat sa pacalesc niciodata pe nimeni.I`am lasat pe ceilalti sa creada despre mine ce vor.S`au pacalit singuri!;]Nici macar nu s`au deranjat sa afle CINE SUNT si CUM SUNT`!In schimb,au facut din mine un personaj`!;]Are rost sa ma impotrivesc`?!E limpede ca au iubit pe altcineva in LoCUL MEU`!:-|Cand si`au dat seama de confuzie,m`au acuzat ca i`am amagit:-j E pierderea lor`!;]Pentru MINE e suficient ca si`au macinat mintea cu toata povestea asta`!Chiar si numai pentru atat,SUNT mai buna decat EI`! •nu sUNt Perfecta...si nici nu vreau sa fiu`!;] •cu calitati,cu defecte,lumea ma apreciaza asa cum sunt`!…•nu sup0rt oamenii`cu 2 fetze...:-&`!•prefer sa imi zica lumea verde`n fatza,ce are de zis,nu sa ma minta`!... •stiu cum sunt;]...nu e nevoie sa imi zici…`!•nu ma intereseaza parerea alt0ra`!;]...凸...Hei` P.S.: Nimeni nu`i perfect! •mi`am dat seama k fiecare secunda merita traita din plin…`![ ] Si inca ceva:SUNT o NEMURIToARE! Si voi trai vesnic pentru ca sunt o LUPTAToARE! Nu există miracole doar magie ieftină. Nu există oameni care nu iți plac , doar oameni care te oftică. Nu există boală doar probleme care trec greu. Nu există bun simț doar bună purtare. Nu există speranță doar voință bine pusă la punct. Nu există ganduri rele doar idei ieșite din comun. Nu există motive doar întrebari fără raspuns. Nu există inteligență doar o carte in plus citită. Nu există supereroi doar romani fără frică. Nu există bani pierduți , doar bani puși deoparte. Nu există minciuni doar adevăr fără dovezi. Nu există nu cred doar nu ești in stare să vezi. Nu există scuze doar păreri de rau. Nu există prost doar părere proastă despre tine. Nu există scăpare doar că speranța moare ultima. Nu există vise doar planuri pe termen lung. Nu există crimă , doar oameni care s'o comită. ii`AduOr bÂ`!: -βøŧįċu Mєu→♡ y☺u`!=>Ŧė Īůßëśč`!→ ! -•midi→ Fσü¢к→ y☺u ׃X→ βĺtćћ=>[дStα mIk] ! -ღ♥•º°”˜● → × rO×i ×←●˜”°º•♥ღ--->[•βŏŤOaŠaaaa]→♡→:╳`!ჯ¤→ zuzic  мίcυţã→ ¤ჯ-> ! -ĐLy->Angel ‹з •->♥cU ♥cHiP ♥rOzZ♥ aLbAsTrU♥→ ! -αη∂яα->☻└┐● ДђÐЦ´ ◦°◄┐‹з ıllıllı • мă†zддд`! ! -∀L3xu`!->╫█╫ ﻻ ♥Parca cv sa pierdut♥ ﻻ ╫█╫→ ! -nu au Ordine,deoarece toti Sunt pe locul 1! -Mi`au demOnstrat ce inseamna pr adevarataa! ↑☻↑↔↑☻↑`pentru` ca` ii`←[♡]`! [㋡]→:╳→ ๏̯͡๏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu